اسامی شهدای خلبان و فنی هلیکوپتر حامل رئیس‌جمهور و هیئت همراه اعلام شد جنبش حماس درگذشت رئیس جمهور و وزیر خارجه را تسلیت گفت مخبر در صورت موافقت رهبری وظایف رئیس‌جمهور را انجام می‌دهد جلسه فوق‌العاده هیئت دولت در پی شهادت رییس جمهور + بیانیه واکنش‌های جهانی به شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه رئیسی در آخرین دیدارش با مردم چه گفت؟ + فیلم پیام تسلیت مقامات و شخصیت‌ها برای شهادت رئیس جمهور و هیات همراه رهبر اکثریت سنای آمریکا: شواهدى از خرابکارى در سقوط بالگرد رئیس‌جمهور ایران نیست ترور سردار رادان تکذیب شد فرمانده سپاه عاشورا: سرنوشت بالگرد و مسافران آن را نمی‌توان تایید کرد اولین فیلم از نمای دوربین‌های هوایی از لاشه بالگرد رئیس جمهور کولیوند: آثاری از زنده بودن سرنشینان بالگرد مشاهده نشده است + فیلم محل بالگرد رئیس جمهور پیدا شد + عکس و فیلم چین: آماده ارائه هرگونه کمک به ایران هستیم منطقه طویل که پهپاد ترکیه شناسایی کرده کجاست؟ + جزئیات حمله پهپادی مقاومت عراق به اهداف حیاتی در بندر ایلات (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | جهان نگرانِ ایران واکنش رئیس مجلس ترکیه به سانحه بالگرد حامل رئیس جمهور تیم‌های اعزامی باید تا الان به مختصات اعلامی پهپاد ترکیه‌ای رسیده باشند
سرخط خبرها

دعوت استاندار خراسان رضوی از گروه‌های جهادی برای مشارکت بیشتر در طرح تحول روستایی

  • کد خبر: ۲۲۵۶۶۵
  • ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۵
دعوت استاندار خراسان رضوی از گروه‌های جهادی برای مشارکت بیشتر در طرح تحول روستایی
استاندار خراسان رضوی از گروه‌های جهادی برای مشارکت بیشتر در طرح تحول روستایی دعوت به عمل آورد.

به گزارش شهرآرانیوز؛  یعقوبعلی نظری در نشست با مسئولان، صاحب نظران و حلقه‌های میانی مردمی سازی تولید که در چارچوب دیدارهای نخبگانی در محل دفتر استاندار برگزار شد، اظهار کرد: امروز برای عرضه محصولات نباید وابسته مکان بود.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به ضرورت بهره‌گیری از بسترهای متفاوت برای عرضه محصولات افزود: فضای مجازی یک بستر است، به طور مثال در سطح کشور بسیاری از کالاها در فضای مجازی عرضه می‌شود.

وی با بیان اینکه تولیدات بدون نیاز به کارخانه امروز وجود دارد خطاب به جمع حاضر گفت: شما به واسطه تجربه تعاملات خود با مدیران باید روش‌های جدید خلق کنید.

نظری با اشاره به اینکه آمار جریان اقتصادی استان قابل قبول است، تاکید کرد: مقام معظم رهبری می‌فرمایند؛ موانع بخش خصوصی را بردارید، لذا وظیفه ما این است که مانع ایجاد نکنیم. بر این اساس باید فرهنگ سازی کنیم تا مانع ایجاد نشود و موانع موجود را برداریم، ضمن اینکه در گام بعدی باید اقدام به تسهیل و روان سازی کنیم. 

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه تکلیف جریان اقتصاد استان از نظر ما روشن است، یادآور شد: خوشبختانه با بخش خصوصی و شورای گفت‌وگوی دولت کاملا در تعامل هستیم و موضوعات به خوبی دنبال می‌شود.

وی با اشاره به اینکه جهش تولید با رشد تولید متفاوت است، خاطرنشان کرد: برای این موضوع باید اتکا به بهره‌وری کنیم. مثلا ۳ تن برداشت گندم را به ۷ تن برسانیم و یا آبیاری محصولات را با روش جدید جایگزین کنیم. همچنین باید گفت احیای کارخانجات راکد یک بهره‌وری است.

نظری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ظرفیت‌های مردمی روستاها می‌توانند تاثیرگذار باشند، ادامه داد: گروه‌های جهادی مقیم در روستا می‌توانند برای حل مسائل روستا در قالب ظرفیت مردمی نقشی مهم ایجاد کنند. بر این اساس؛ شناخت ظرفیت‌ها و احصای مشکلات روستا از خصوصیات گروه‌های مقیم در روستا است. 

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه قنات‌های موجود در روستاهای استان را می‌توان توسط ظرفیت‌های مردمی و گروه‌های جهادی احیا کرد، گفت: با همت گروه‌های جهادی و بسیج مردم می‌توان با ۱ همت اعتبار طی یک سال ۳ هزار قنات در خراسان رضوی را احیا کرد تا آب در روستاها جاری شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->